Tuesday, January 1, 2013

Dua ribu tiga belas


Assalamualaikum
Happy new year guysss
So long no see youuu
Alhamdulillah aku masih hidup masih bernafas masih berpeluang hidup di tahun baru 2013 ni
1 Januari 2013
Tarikh yg sangat bermakna buat aku
Hari ni juga merupakan hari jadi ayah aku yang ke 48 tahun
Tapi apakan daya
Allah lagi sayangkan ayah aku
Rindu sangat2 kat arwah ayah
5 Januari bersamaan Sabtu ni ada kenduri kahwin kakak aku
Haritu nikah je kenduri nya sabtu ni la
Jemput datang ye rakan2 blogger sekalian
Sape nak alamat bagitahu jee
Bosan rupanya dah habis sekolah ni
Sedar tak sedar esok budak2 dah mula kembali ke sekolah
Rasa mcm nak sekolah balik je 
Rindu kwn2 sebenarnya :P
Lifeless betul aku nie
Bangun lewat tido lewat keluar pergi makan jalan2
Tu je lah kerja aku hari2 kadang2
Tengok wayang se lagi
Sedara mara dari Indon belah mak aku semua dah sampai
Nak kenduri lah katakan
Aku harap 2013 beri aku harapan,peluang belajar,peluang bekerja
Nak sangat masuk belajar
Esok dah start kerja dah
Kerja part time dari rumah
Hikhik
Harap2 berhasil lah
K lah
Byeee
Selamat tahun baru lagi sekali
:)

No comments:

Post a Comment