Tuesday, January 15, 2013

Keep calm and happy

Assalamualaikum
Saya kembali lagi dengan cerita baru
Baru la sangat hahaha
Sekarang tengah tengok cite Bunga April yg bersiaran ulangan lagi di TV3
Dulu kat samarinda aku suka giler cite ni entah kenapa
Soo kehidupan selepas SPM ni sangat lah mencabar
Mencabar sebab pagi kena bangun jugak anta adik g skolah
Balik sambung tidur kul 9 bangun kena kerja
Yeaaa sy kerja hahaha tapi kerja kat rumah la
Sebagai kerani hohoho
Kdg2 ad hari2 tertentu bos datang tunjuk ajar harini nak kena buat apa 
Then dia balik aku teruskan lah kerja tu
Terpaksa la duduk rumah sorang2 belaka g sekolah hukhuk tapi best jugak
Boleh pasang lagu kuat2 
Arghh penatnya mengharap ke orang2 tertentu
Sayang sebenarnya tapi nak buat cmne huwaaaaaa
Paham2 la yek tuju ke siapa
Tapi biar lah
Masing2 dah besar dah pandai pikir
Harap2 dy bahagia la hendaknya
Dy bahagia aku pun mcm bahagia la jugak ahahah

MOMENT 2012 akuu :)



Yang nie gambar waktu lepas habis SPM
Agak banyak sebenarnya gambar2 dalam blackberry baru ku muehehe
Tapi mcm biasa lah nanti cerita detail


Mula minat Big Bang haaaaa
Ooomakkguarddd Taeyang and Gdragon is sooo hot and sweet like sugaarr
Aku semangat sampai beli dvd Alive Tour+Monster Edition
Dlm dvd tu ada semua lagu2+video klip dari zaman2 diorang mula2 up lagi
Loveeee Big Bang !!
Harap diorang buat Alive Tout ke Malaysia lagi dan aku nak pergi !!
K bye banyak dah melalut 

No comments:

Post a Comment