Friday, November 16, 2012

Rakan2 ...

Assalamualaikum
Seperti yang kita semua tahu
Minggu nie minggu cuti bagi budak2 SPM seperti aku ini
Makanya aku dan rakan2 sekelas ku telah berpakat untuk keluar pada hari Rabu
Untuk menghilangkan tension sebentar  katanya
Memandangkan Rabu tersebut birthday Zariff,kami sekalian menyambutnya juga
Dgn menaiki kereta ke ECM,aku Sam Luna Tirah Amir Zariff bersama sama menonton
Istanbul Aku Datang
Hahaha
Agak best la cerita tuh
Romantik,cute,sweet,sedih semua ada
Rasa nak tengok lagi sekali je
Selepas menonton wayang kami pun singgah sebentar ke Megamall
Untuk beli kek buat si birthday boy
Oreo Cheese Cake gitu 
Then bergerak ke Teluk Chempedak
Selepas makan kenyang2 di Burger King
Kami pun berjalan ke pantai belakang hotel Hyatt
Kat situ port baik punya tak ramai orang
Apa lagi photoshoot sakan la
Main air la main pasir
Walaupun hati aku  tgh kecewa namun ku gagahkan jua demi rakan2 yg dikasihi
Hahaha
Waktu kat TC nie Darina dgn Timah dtg
So lengkap lah kami se geng se kelas
Tangkap2 gambar
Masanya untuk balik
Siapa lagi kalau bukan aku tukang driver yang baru sahaja mendapat lesen P
Hihihi
Itu sahaja
Sampai jumpa nanti


















Ni dia birthday boy kitaa haha




No comments:

Post a Comment