Friday, April 6, 2012

Kehidupan pelajar SPM 2012


Assalamualaikum
Dah agak lama aku tak update blog
Bukannya apa
Aku tak tahu nak update apa
Memandangkan sekarang dah bulan 4
Kau kira lah lagi berapa bulan je nak SPM
Lebih kurang dalam 8bulan lagi
8BULAN
Aku tak buat apa2 persediaan lagi
Kalau kita nak berperang kita perlu mencukupkan diri kita dgn ilmu perang
Sama jugak la mcm situasi aku
Arghhhh takutnya nak SPM :(
Susah la aku selalu je malas nak ulangkaji 
Tapi kat sekolah kalau cikgu takde/tak masuk
Memang aku rajin sikit buat nota ke baca ke
Berdasarkan buku Soalan Ramalan SPM
Entah ye entah tidak
Tapi aku baca je lah buat latihan yg diberi tu
Dona dah beranak dah
Dapat anak 3ekor
Nama xbagi la
Pakai panggil je nama apa


Comel kan anak Dona ?
Yang sekor tu mcm gemok sikit
Yang tu comel sekalii
Byee

No comments:

Post a Comment