Wednesday, February 22, 2012

Blog berwajah baru :D

Assalamualaikum
Apa khabar semua ?sihat ke?
Wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Agak lama jugak la aku xupdate blog nie
Bukannya apa ,aku sebenarnya xtw nak update apa
Tapi bila blog dah lawa nie rasa bersemangat sikit nak update :D
Jgn salah faham yea .bukan aku yg edit blog aku nie
Aku sendiri pun xpakar bab edit2 nie
Nie member sekolah aku yang tolong edit
Pehh mmg pandai gler r dy edit blog
Blog dy sendiri pun lawa
Nie blog dy ,Amanina
Kalau anda rajin follow la blog dy
Ada tutorial jugak taw
Kalau nak suruh dy edit blog pun boleh
Free je taw hohooo
Okay sudah
Baru nie aku pergi Seminar Skor A bertempat di U.C.Shahputra
Boleh la tahan penceramah2 dia
Cuma spoil waktu BI je
Penceramah entah hapa2
Over je lebih
Dekat bawah tu antara gambar aku dan rakan2 kuu *cehhh haha
Lepas ni aku pasti akan lebih kerap update blog
Sebab blog dah cantik !haha
Thanks a lot Amanina
Kalau tak memang gitu je lah blog aku
Tak ceria langsung
Org baca pun bosan
Okay byeee



No comments:

Post a Comment