Sunday, January 29, 2012

Membaca buku/novel

Assalamualaikum
setelah seminggu cuti sempena CNY
lusa kita smua skolah
yihaaa tak sabar nak pg skolah
*menyampahnyaa
haha
sekarang aku tengah gila cerita Gemersik Kalbu
alaa yg tengah tayang kat slot Akasia TV3 tuu
cerita tu berdasarkan novel
novel nya pun tajuk Gemersik Kalbu
novelnya best
drama nya pun mmg la best
dulu masa 2009 aku pernah buat listkan senarai nvel yg aku dah baca
kalau korang nak tengok sila rujuk entry ini
sorry kalau aku taip berterabur
biasa la zaman budak2 (form2) :P
hahaha mcm malu pulak bila baca balik hahaa
okay sudah
baca novel ni memang hobi aku,minat aku,kegemaran aku,faveret aku
*padahal semua sama je maksudnya kan
aku start baca novel masa darjah 6
masa tu takda la baca novel berat2 kan
takda la novel cintaa
mula2 mak aku beli novel ape ntah aku pun xingat dah tajuk dy
aku pakai baca langkau2 je
suatuhari tu bila aku bosan aku baca balik novel tu
pehhh best jugak novel nie *kata aku didalam hati
sejak dari tu laa aku minat baca novel
selalu jugak aku pinjam novel kat balora(perpustakaan awam kat tmn perumahan aku)
masa tu aku duduk Sg.Karang lagi
pinjam kakak kwn2 aku punya novel
pinjam jiran2 punya novel
haha
naik form2 baru aku start beli novel sendiri
sampai la sekarang ada 18buah novel kat umah aku nie
sebelum nie pinjam novel orang jee
kalau aku concentrate betul2 novel tu dalam 2hari boleh habis
koleksi novel aku nie dah berpuluh2 kali aku baca
asal bosan kat umah je ,baca novel
haha
itu aja lah aku nak cerita pasal sejarah aku dan novel
nak mengabadikan kenangan 5tahun aku dan novel ;)
soryy kalau panjang jela
redha je lah
ye tak ?
haha
Salam

p/s=nanti update satu lagi entry pasal harini

No comments:

Post a Comment