Wednesday, December 7, 2011

twilight breaking dawn

Assalamualaikum
tadi pergi ecm tengok breaking dawn part1
sumpah best gler cte tuh
Jacob Black tersangat lah handsomeee
Edward Cullen ape kurangnyaa
terserlah ketampanan tu arghh geramnye tgk dy
haha
tgk dgn thirah td
mujur la mak ayah dy kasi kluar
kalau x xdpat la aku nak menengok cte tu
walaupun thirah xpernah tgk twilight sbelum nie ,layan je lah haha
aku mmg sah2 la tgk dr awal
nk ajak adik aku cm xbest sgt la kan
wlupun PG13 tp aku rsa xbest la ajak adik
ajk kwn bru ad feel skit haha
tp org kata dy byk potong breaking dawn tu
btol ke?
xpe la nanti aku beli dvd kite tgk ad potong ke xdek
so plan lpas nie nk beli dvd ombak rindu dgn breaking dawn pulak
tak sabar nak tunggu breaking dawn part2
k byee :)

P/S:kan best dapat bilik air gitu muahahaha bye

No comments:

Post a Comment