Thursday, December 8, 2011

novel




Assalamualaikum
2 novel tu antara yang aku baru beli ptg td
mulanya aku ambik novel Cinta Kontrak sbb ad rebat ahli 25%
lgpun sinopsis dy cambest
memandangkan aku ahli Popular,ada diskaun 25% mesti lah murah kan
harga buku tu rm19.90 dpt la rm15
lepas tu aku tengok la novel top10 yang pling laris bulan november kat Popular
ada pulak novel Yess Boss karya Areila Sahimi tempat ke6
aku pun ape lg beli la novel tuh sementara ada duit nie
tengok2 balik carta novel paling laris bulan 11 tempat pertama novel Cinta Kontrak
fuhhh kebetulan aku beli memang girangnya rasa hati nie
tak sabar nak baca haha
dua2 novel aku beli memang yg terlaris
yg terlaris mesti lah best kan
novel karya Areila Suhaimi mmg bagus
novel dy ala2 santai komedi romantik gituu
yg Baju Pengantin Mak Andam pun best jugak
pun aku ada
bila la Siti Rosmizah nak buat novel kelima dy erk?
tak sabar rasa hati nak membeli dan membacanya :D

No comments:

Post a Comment