Wednesday, December 28, 2011

Thailand Part 2

*time nie shopping barang sekolah

Assalamualaikum
berdasarkan entry aku yg ni
aku pergi Hatyai,Thailand
wlupun 3hari2malam dan ikut rombongan
memang best lah kan
kat sini duit mak aku banyak habis
haha
byk shopping punya pasal
beli kerepek dekat Kooyou pun habis dekat 1000baht=rm100
ntah pape je
pastu bila kat umah xd sape pun nak makan
memang membazir
aku sempat la jalan dekat night market
pehhh bju dy mmg sume murah
tapi apa yg aku tgk mcm byk baju korea
mmg trend kan skrg
thailand pun xnak la ketinggalan kan haha
ahad nie dah masuk 2012
tahun 2011 nie tinggal beberapa hari je lagi
rabu minggudepan dah sekolah
sungguh mmg cepat sgt masa berlalu
seddar tak sedar je
jumaat nie 30/12 dinner Royalty Night dekat M.S Garden
mesti la aku pergi kan
harap2 best la dinner nie
byee

No comments:

Post a Comment