Tuesday, December 27, 2011

Segmen - 5 Blog Paling Diminati 2011..By Nizam Ijam



Assalamualaikum
wahh first time aku join apa program dekat blog nie
selalunya aku xjoin sebab aku xminat contest2 dkat blog
tapi nie 1st time yuu setelah aku tgk blog fana
ada segmen 5blog paling diminati 2011 oleh Nizam Ijam
kalau korang nk join pun bolehh
tarik tutup segmen nie 31 Disember
so kat sini aku listkan 5blog yang paling diminati oleh aku sepanjang 2011

-aku start follow blog nie sejak KFCM faymes .
zaman nie diorang fall in love lgi la
tp skrg dah putus kan :)

-haa fatin liyana nie memang faveret aku
dah la cantik,bijak mmg sesuai la dibuat calon isteri (tibetibe) haha

-dah bertunang dah kak maria kita nieee
bakal menjadi kakak ipar kepada fatin liyana
wahh untung lah kan

-aku suka dengan cara penulisan dy kat dlm setiap entry
rasa diri nie kecil je di mata Allah S.W.T
kita semua tak sempurna kan
fyi,dy belajar dekat moscow
mmg bijak lah kan

-slh satu faveret aku jugak
best giler baca blog dy
kdg2 psl review filem lah,makanan lah
mmg superb lah

okay tu antara 5blog yg pling diminati oleh aku
sekarang aku nak tag kak Nath dgn kak ati :)

7 comments:

  1. Salam Ceria Tuan Blog(Farah Suraya).
    Singgah Dari SEGMEN yang sama.
    semoga kita menjadikan blog lebih bermanfaat di masa hadapan...InsyaAllah

    http://fendy1302.blogspot.com/2011/12/segmen-5-blog-paling-diminati-2011.html

    ReplyDelete
  2. salam kenal dan follow :)

    www.akumad.com

    ReplyDelete