Thursday, December 1, 2011

OmbakRindu











Assalamualaikum
masih lagi xpuas sbenanye tgk ombak rindu td
masih lagi dlm mood ombak rinduu
phewwwww
aaron sweet sgt
aaron hensem sgt
aaron sexyyy sgt
haha
sukanya part yg mula2 hariz tido dekat sofa pastu izzah baring kat dada hariz
sedihnya rasa time tu
tp mmg cerita tu byk sedih
kwn aku fana pon dah teresak2 dgn nooral
haha
thirah je xnges cieeeeee
aku pun nges jugak tp cover r
xd la sobs2 sgt mcm org tuuu *fana dan nooral
tapi mmg terbaik la cte tuu
sesuai sgt gandingan aaron dan maya karin
mujur aku dah book awl2 tiket
kalau tak memang melepas lah nak tgk cte tu
1st day cte tu klua pulak tuu
mmg full kalau xtempah awl2 ataupun xbeli tket awl2
nak tgk gmbr tggu fana upload kat fb
pastu baru aku uplaod kat blog
yang penting aaron sgt hensemmm
AAR15&AAR14 haha
thirah kata dy nges sbb xpnah bca novel dy
so xfeel sgt arh
tp nooral xbaca novel dy pon boleh teresak2
ape cter nie haha
ke mu thirah xd perasaan ?mwhehehe jgn marehhh :P
aku baca novel tu pun masa aku form1
skrg dah form4
3thn yg lpas hoho
tp cte tu xsama sgt dgn novel
xkan nk buat sama kan
ok lah boiiiiii

No comments:

Post a Comment