Thursday, November 24, 2011

selamat bercuti





Assalamualaikum
hai2 semua
pe kabor
sehat ke
lama nye aku xupdate
tu lah malas nk taip2 dah
tp arini tbe pulak ada smangat nak menaip haha
tu athirah yusof
bestfriend aku
skrg dy dekat rawang ikut kem kaedah mokhdar
woi rndu nye lah aku kat kau
balik cpt
teman aq g jalan2 bndo nanti
tu gmbr sbelum cuti skolah
msa tu aku dtg skolah sbb nk ambik duit rm100
muahaha
tp dgn mak aku lerr amik duit tuu
yg fb tu pulak ap kta fizah tentang aku
tp tu xbpe detail sgt tu
nk tw tentang aku kena la kwn dgn aku dlu
bru tw betapa friendly+comel+baik nye aku
cehhhhh hahaha
kalau nk tgk gmba fb tu klik je kt gmba tu
t dy zoom r
skrg aku tgh usha kerja partime
aritu da pg interview kfc
tp mcm mls pulak kerja situ
blik kol 2pg kot
mampuh aku xnok
k lah byee

No comments:

Post a Comment