Tuesday, October 25, 2011

paranormal activity 3

Assalamualaikum
haluu semua
apa khabar?
lamanyaaa aku xupdate blog
bila nak update je mesti dah xd idea
semalam tengok paranormal activity
yes,semalam hari isnin
cuti pahang,cuti deepavali=cuti 5hari haha
minggu depan start balik exam
tapi aku tinggal 2paper je
ekonomi asas n seni paper 1
so far pekse setakat nie okay la
cuma math aku rasa aku fail
memang fail pun
sains pulak aku tak rasa aku fail
sebab nya aku boleh jawab haha
harap lulus la
dapat 40 pun okay asalkan lulus
sebelum nie aku tgk PA 2
yang PA 1 aku tak tgk pun
tp yang PA3 nie dy cte ble dari zaman Kristi dan Katie kecik
kirenye semua berlaku masa diorang kecik lg r
best pun ada seram pun ada
dy banyak buat orang terkejut la
haha
k la
tak sabar tunggu syafiq haiq balik cuti sem 2minggu
oh ya ,4/11 nie aku test JPJ lesen moto
harap2 lulus :D
byeee

No comments:

Post a Comment