Saturday, October 8, 2011

baru nak update

kek bday boyy syafiq haiq <3








Assalamualaikum
alahai
lamanya lah aku xupdate blog
bukannya ape
rasa malas sgt2 nak update
pastu tengah taip2 idea takdok
so delete balik semua perkataan2 yang aku dah taip haha
sekarang nie aku nak taip panjang2 bia kluar smua cte2 aku yg aku nak cerita haha
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ohh yaaa
2oktober yang lalu birthday Syafiq Haiq <3
Happy birthdayy awak
moga awak panjang umur dan selalu dimurah kan rezeki
belajar elok2 yea
and aku,kak ati,mak syafiq dan ayah syafiq telah pergi ke tangkak
tempat syafiq belajar untui buat stu kejutan
pada 2oktobe tu jugak
terkejut beruk syafiq haha
xlah beruk sangat kan
terkejut biasa ajee
makan lah kek,makan mee
pastu bwk syafiq keluar pergi muar
jalan2 makan asam pedas kat Tanjung Emas
sangat sedap asam pedas dy
aku nak tambah lagi asam pedas tu tapi malu la sbenanye hakhak
makan2 tangkap la gambarkat depan kedai tu
kenangan
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
and then pada 21/9-23/9 aku pergi ni ha
kem program pemantapan satu sukan satu murid
best jugak la kem tu
sebab nya buat dekat sanctuary resort cherating
bukan cherating pun
kat sungai ular je sbenanye
dapat baju free
8orang wakil setiap sekolah
dan2 je kebanyakan nya budak form 2 /form4
sebab nya nak dekt PMR n SPM dah kan
so budak form3 /form 5 kena la study kan
haha
gelak kat org xingat ke aku nie SPM thun dpan
wokeyyyy
tapi yang bestnya dengar ceramah r
best la sgt
pastu byk masa terluang lepak je lah dalam apartment dengan roomate skolah lain
hari jumaat balik yeahhhh
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
pastu apa lagi nak cite erk
ohh semalam pergi mega dengan athirah
karok r apa lagi
haha
thirah la rndu sgt nak karoke haha
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kakak aku pergi PLKN dah
intake ketiga
tempatnya di pekan
mujur dekat
kalau x nangih la mak aku jauh
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
aku dapat lesen L dah
lagi sekali latihan moto pastu boleh buat test JPJ
wuhuuuuuuuuuuu
tu je lah
nanti aku update lg

add la twitter aku @gfronaldo
:)

No comments:

Post a Comment