Monday, November 26, 2012

Dah kahwin dah !!

Assalamualaikum
Yeaayy akak aku sulung dah kahwin
24/11/12
Mmg la rasa cam awal sangat tapi dah jodoh nak buat mcm mana
Kebahagiaan dalam perpisahan
Kahwin dgn orang sini jugak
Suami dia dduk IM2
Dekat je la kalau nak ulang alik ke rumah mentua dia
Semua orang tanya asal awal sangat
Yelah akak aku baru umur 19
Tapi suami dia umur 24
Kira suami dia matang la sikit boleh bimbing dia
Nikah lepas asar
Jumaat malam tu dh siap2 pakai inai
Dengan aku sekali berinai
Haha
Sekali seumur hidup kahwin la katakan
Semoga sampai ke akhir hayat la perkahwinan kkk aku nie
Maaf la sebab x jemput ramai orang
Sebab nikah je dulu
Mana kenduri lagi
Family aku nak buat kenduri sanding bulan 1 2013
Sebab tunggu mak aku habis iddah dulu
Nanti korang dtg la yea
Jgn malu2 jgn segan2
K lah
Enjoy la tengok gambar















No comments:

Post a Comment