Tuesday, March 13, 2012

Sukarelawan Rakan Muda di Kolej Matrikulasi Pahang

Assalamualaikum
Pada sabtu bersamaan 10Mac 2012 ,
Aku,Thirah dan sepupunya yang bernama Aiman telah menjadi sukarelawan
Sukarelawan ape?Sukarelawan Rakan Muda !
Haha
Sukarelawan lah sangat
Sebenarnya tolong ayah Thirah
Ayah Thirah kan Pegawai Sukan Bahagian Rakan Muda Negeri Pahang
Wahh detail aku bagi pasal pekerjaan ayah Thirah 
Takpe lah
So tugas kami bertiga adalah jaga pameran dan menerangkan serba sedikit tentang Rakan Muda
Sebabnya aku dan Thirah pernah la merasa pergi kem Rakan Muda nie selama 2tahun
Tapi aku rasa tugas kami berdua hanya berkata"Nah kak nie pamphlet rakan muda"
Tu je lah benda yang disebut berulang ulang
Haha
Aiman pulak jaga bahagian pendaftaran dan bahagian "game"
Game yang dibuat adalah Mari Mencuba Golf Rakan Muda
Tapi aku rasa tugas Aiman adalah mengutip bola golf
Sebabnya ayah Thirah yang banyak menerangkan pasal pendaftaran apa semua
Haha
Sangat kasihan kepada kami bertiga
Tapi ada la upahnya kan
Upahnya adalah makaannn secara percuma
Makan pagi dan makan tengahari
Pehh mmg sedap la lauk dy
Makan pulak setable dgn org2 bekerja yang buat pameran sekali
Rasa mcm bangga pulak bila ayah Thirah perkenal kan kami sebagai sukarelawan rakan muda
Hahaha
Masa tu aku ,Thirah ngan Aiman dah bisik2 gelak2 dah
Cam kelakar pun ada
Haha
Malas nak cite panjang
Enjoykan diri anda tengok gambar yang diambil melalui ipod Thirah

*Sorry geng aku bukak fb ka semata2 nak downlaod gmbr .Dah siapa suruh ka hide album hahaha :P














p/s=aku ingat waktu pergi nie nak pakai baju rakan muda .Tapi dah Thirah kata pakai bju biasa pun boleh
So pakai je lah baju biasa .
Byeee !

No comments:

Post a Comment