Tuesday, February 28, 2012

5tahun anniversary kelas yoga



Assalamualaikum
Gambar atas tu masa tournament bowling sempena 5tahun kelas yoga mak aku
Gambar bawah tu 1st time aku main bola jaring
Memang fail la main masa ni
Haha
Tak tahu pape pun
Sekarang bila main okay la 
Ada peningkatan
Kalau bola baling tahu la jugak aku main
Yang bowling tu pulak
Mak aku dapt tempat ke8
Dapat la hamper sederhana besarnya
Haha
Btw,
Nak taw nama mak aku?

Dewi Amer Aprianti
Dewi AmeerA
Kenapa nama mak aku pelik ?
Nanti ada masa aku cite dalam entry akan datang
Kalau sesiapa (wanita)mencari pusat senaman yang sesuai utk mereka,
pergi la ke Ameera Fitness Centre di Sg.Karang
Atas Farmasi Sg.Karang sebelum Swiss Garden
Kelas yoga tu
Selama 1jam
30minit aerobik/warm up
30minit lagi yoga
Dah 5tahun dah pun kelas yoga mak aku tuh
Cepat je masa berlalu 
Aku ingat lagi awal tahun 2008 mak aku bukak kelas tu
Masa tu aku SMK Beserah lagi
Ada la segelintir budak nakal lelaki nie suka menganjing aku
Dewi yoga ,dewi yoga
Lebih kurang mcm tu lah
Tapi sekarang haktuihhh
Mak kau sendiri pergi kelas yoga mak aku haha
Banyak jugak la fitnah2 yg mak aku dapat
Teramat amat sangat banyak dugaan
Tak boleh la nak cite kan
Terlalu peribadi
Tengok je mak aku tu happy ceria,kuat (mcm aku) *perasan
Tapi dalam hati Tuhan je lah taw ;)
Okay lah
Nanti aku coret lagi 
Bye 




No comments:

Post a Comment